Занимљивости31/07/2019
ЊУЈОРК, ЛОНДОН, 31. ЈУЛА /СРНА/ - Компанија "Проктер-Гембл", упркос расту укупне продаје, закључила је друго тромјесечје ове године с губитком од 5,2 милијарде долара због све веће популарности браде и бркова!
Наиме, већ извјесно вријеме пада пословање и продаја "жилета".
Компанија која се бави продајом робе широке потрошње, попут брендова "Тајд детерџента" и "Бунти" папирних марамица, саопштава да смањење вриједности пословања са "Жилетом" долази као посљедица слабљења продаје.
Tрошак тог смањења износио је осам милијарди долара.
Компанија објашњава да је повећана друштвена популарност браде и бркова, а пословање је додатно погођено и појавом нових конкурената на развијеним тржиштима.
Главни финансијски директор ове фирме Јон Мелер тврди да, упркос свему, сегмент његе, који обухвата највише глобалних производа те компаније, остаје дугорочно одржив.